قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است
سرخط خبرها

یک گام رو به بالا | گزارش وضعیت بورس (۷ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۷۱۸۰
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
یک گام رو به بالا | گزارش وضعیت بورس (۷ آذر ۱۴۰۲)
امروز، سه‌شنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۲، هرچند در فرابورسی‌ها شرایط چندان مساعد نبود، اما بورسی‌ها توانستند شاخص کل را رو به بالا حرکت دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، شاخص اصلی تالار شیشه‌ای امروز توانست نزدیک به ۶ هزار واحد رشد کند و بالاخره بعد از ۸ روز کاری از کانال ۲ میلیون و ۲۰ هزار واحد نجات یابد و در پایان وقت معاملات در تراز ۲ میلیون و ۳۱ هزار واحد آرام گیرد.

شاخص کل هم وزن امروز همسو با شاخص کل بود، اما شاخص فرابورس روندی متفاوت را طی کرد. شاخص کل هم‌وزن بیش از ۱۲۰۰ واحد رشد و شاخص فرابورس ۳۶ واحد در مقایسه با روز قبل افت کرد.

در نماد‌های بورسی اخابر، فارس، رمپنا، تاپیکو، همراه و فولاد بیشترین اثر مثبت و فملی بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل داشتند.

در فرابورسی‌ها نیز وسپهر، ششفصبا و فجهان بیشترین اثر منفی و نماد‌های آریا، وهور، کگهر و انتخاب بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

ارزش معاملات بازار بورس امروز به حدود ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید. حقوقی‌ها امروز هم دست پیش برای خرید سهام از حقیقی‌ها داشتند و در پایان معاملات امروز ۲۵۵ میلیارد تومان سهام از حقیقی‌ها خریدند.

امروز همچنین ۴۲۳ نماد معادل ۵۲ درصد نماد‌ها در محدوده منفی معامله شدند. ۳۷۹ نماد هم به رنگ سبز درآمدند.

یک گام رو به بالا | گزارش وضعیت بورس (۷ آذر ۱۴۰۲)

بازار سهام از ابتدای سال جاری تا اواسط اردیبهشت ماه شرایط رو به صعود نسبتاً شدیدی داشت تا جایی که ارزش روزانه معاملات خرد به بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان هم می‌رسید در حالی که در شرایط فعلی این رقم در حدود ۳ تا ۴ هزار میلیارد تومان است.

این کاهش ارزش معاملات را می‌توان به پایین بودن عمق بازار در کنار کمبود نقدینگی فعال به دلیل سیاست‌های انقباضی و جذاب بودن نرخ بهره بانکی نسبت داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->